Toggle search form
Search for:
Toggle navigation
Szkoła Podstawowa nr 39 im. Józefa Lompy
O szkole
Kontakt i dojazd
Deklaracja dostępności
Standardy ochrony małoletnich
Pracownicy
Kalendarz roku szkolnego
Historia i budynek szkoły
Jubileusz 125-lecia szkoły
Jubileusz 130-lecia szkoły
Patron szkoły
Schemat organizacyjny
Szczegółowa historia szkoły
Inspektor ochrony danych
Statut szkoły
Programy i projekty
Działalność innowacyjna
Strona archiwalna
Uczniowie
Harmonogram klasyfikacji
Zajęcia dodatkowe
Gazetka szkolna
Klasy ósme
Egzamin ósmoklasisty
Wybór szkoły
Informacje od pedagoga
Osiągnięcia uczniów
Samorząd uczniowski
Wykaz podręczników
Rodzice
Dziennik elektroniczny
Nr konta RR
Zebrania i konsultacje
Pedagog i psycholog
Prawa i obowiązki rodziców
Szczepienia przeciw HPV
Sanepid – informacje
Wszawica
Dopalacze
Szczepienia
Inne
Ubezpieczenie 2023/2024
Zwolnienia z zajęć
Rekrutacja
Terminarz rekrutacji
Zasady rekrutacji do klas pierwszych
Konkursy
„MILENIUM”
„Piękno symetrii”
„Piosenka jest dobra na wszystko”
„Sztuka cenniejsza niż złoto”
„Świąteczne Inspiracje”
„Wiosenne inspiracje”
Biblioteka
Informator biblioteki
Katalog biblioteczny (MOL)
Wydarzenia w bibliotece
Świetlica
Ważne dokumenty
Informator świetlicy
Życie świetlicy
Archiwum świetlicy
BIP
Statut szkoły
Statut SP39 (2022)
Archiwum wpisów
Archiwum wpisów
Wybierz miesiąc
listopad 2024 (1)
październik 2024 (1)
wrzesień 2024 (6)
sierpień 2024 (2)
czerwiec 2024 (4)
maj 2024 (2)
kwiecień 2024 (3)
marzec 2024 (3)
luty 2024 (3)
styczeń 2024 (2)
grudzień 2023 (4)
listopad 2023 (3)
październik 2023 (2)
wrzesień 2023 (1)
czerwiec 2023 (4)
maj 2023 (2)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (3)
styczeń 2023 (2)
grudzień 2022 (6)
listopad 2022 (6)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (5)
sierpień 2022 (1)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (3)
maj 2022 (1)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (3)
grudzień 2021 (5)
listopad 2021 (4)
październik 2021 (5)
wrzesień 2021 (4)
sierpień 2021 (1)
czerwiec 2021 (1)
maj 2021 (1)
kwiecień 2021 (1)
marzec 2021 (1)
luty 2021 (6)
grudzień 2020 (4)
listopad 2020 (2)
październik 2020 (3)
wrzesień 2020 (3)
sierpień 2020 (2)
czerwiec 2020 (2)
maj 2020 (3)
kwiecień 2020 (1)
marzec 2020 (6)
luty 2020 (3)
styczeń 2020 (3)
grudzień 2019 (7)
listopad 2019 (10)
październik 2019 (8)
wrzesień 2019 (3)
czerwiec 2019 (5)
maj 2019 (6)
marzec 2019 (5)
luty 2019 (1)
styczeń 2019 (7)
grudzień 2018 (4)
listopad 2018 (5)
październik 2018 (6)
wrzesień 2018 (8)
sierpień 2018 (1)
lipiec 2018 (1)
czerwiec 2018 (8)
maj 2018 (6)
kwiecień 2018 (3)
marzec 2018 (4)
luty 2018 (1)
styczeń 2018 (5)
grudzień 2017 (7)
listopad 2017 (7)
październik 2017 (9)
wrzesień 2017 (4)
sierpień 2017 (1)
lipiec 2017 (2)
czerwiec 2017 (7)
maj 2017 (4)
kwiecień 2017 (3)
marzec 2017 (2)
luty 2017 (9)
styczeń 2017 (2)
grudzień 2016 (11)
listopad 2016 (10)
październik 2016 (12)
wrzesień 2016 (10)
czerwiec 2016 (6)
maj 2016 (8)
kwiecień 2016 (9)
marzec 2016 (4)
luty 2016 (6)
styczeń 2016 (6)
grudzień 2015 (6)
listopad 2015 (12)
październik 2015 (14)
wrzesień 2015 (3)
sierpień 2015 (1)
czerwiec 2015 (11)
maj 2015 (6)
kwiecień 2015 (3)
marzec 2015 (9)
luty 2015 (1)
styczeń 2015 (4)
grudzień 2014 (9)
listopad 2014 (10)
październik 2014 (4)
wrzesień 2014 (7)
sierpień 2014 (1)
lipiec 2014 (2)
czerwiec 2014 (7)
maj 2014 (8)
kwiecień 2014 (4)
marzec 2014 (6)
luty 2014 (7)
styczeń 2014 (5)
grudzień 2013 (5)
listopad 2013 (7)
październik 2013 (8)
wrzesień 2013 (4)
lipiec 2013 (1)
czerwiec 2013 (10)
maj 2013 (6)
kwiecień 2013 (7)
marzec 2013 (5)
luty 2013 (3)
styczeń 2013 (7)
grudzień 2012 (7)
listopad 2012 (6)
październik 2012 (7)
wrzesień 2012 (6)
lipiec 2012 (1)
czerwiec 2012 (7)
maj 2012 (2)
kwiecień 2012 (7)
marzec 2012 (6)
luty 2012 (1)
styczeń 2012 (7)
grudzień 2011 (3)
listopad 2011 (6)
październik 2011 (7)
wrzesień 2011 (2)
Blogi i koła zainteresowań
Innowacyjna informatyzacja
Nasza szkoła wyróżnia się na tle innych, gdyż pracuje na otwartym oprogramowaniu.
Szkolne pracownie pracują na systemie:
Realizujemy projekty:
Skip to content
Open toolbar
Narzędzia dostępności
Narzędzia dostępności
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Czytelna czcionka
Czytelna czcionka
Reset
Reset