W dniu dzisiejszym uczniowie klas czwartych, jako pierwsza grupa przystąpili do pisania Dyktanda matematyczno–angielskiego w ramach projektu MATEMATYCZNO–JĘZYKOWE POTYCZKI ZADANIOWE.
Test składał się z krzyżówki dotyczącej pojęć matematyczny w języku angielskim, a więc tych, które znajdowały się na słownikach przygotowanych przez uczniów. Znalazła się tam również wykreślanka dotycząca wyszukiwania liczb oraz działania, których zapisywanie w języku angielskim wcale nie jest takie proste.
Czy test był trudny? Okaże się niebawem, bowiem podsumowanie wyników i ogłoszenie laureatów odbędzie się podczas PIKNIKU MATEMATYCZNEGO.
Czy warto było aktywnie uczestniczyć w zajęciach? TAK, dodatkowa wiedza jeszcze nikomu nie zaszkodziła. 🙂
Czy warto było przystąpić do pisania dyktanda? TAK, sprawdzenie samego siebie to ogromna frajda, a na zwycięzców czekają nagrody ufundowane przez Fundację mBanku!