PROJEKTY EDUKACYJNE – PROPOZYCJA TEMATÓW NA ROK SZKOLNY 2016/2017
Lp. | TEMAT PROJEKTU EDUKACYJNEGO | OPIEKUN PROJEKTU | KLASA |
---|---|---|---|
1. | Z wizytą w Wiedniu. | p. Sonia Witek | 2 |
2. | Wszystko o Bawarii. | p. Sonia Witek | 2 |
3. | Dzień Świętego Marcina. | p. Sonia Witek | |
4. | Wizualizacja i oprawa plastyczna obchodów 130-lecia szkoły. | p. T. Szczęsny | 2 |
5. | Tradycje kulinarne mojej rodziny. | p. T. Szczęsny | 2 |
6. | Rozmieszczenie zwierząt na świecie – Zoogeografia | p. M. Mega | 2 |
7. | „Serce na dłoni” – współpraca z Fundacją SOS w Chorzowie | p. M. Mega | 2b |
8. | Organizacja imprezy sportowej. | p. S. Klinner – Hadelka
p. K. Koźlik |
2 i 3 |
9. | Drugie życie odpadów. | p. M. Szymczak | 2 |
10. | Gazetka szkolna. | p. J. Stanowska | 2 |
11. | Przeszłość geologiczna Polski. Tablica stratygraficzna. | p. H. Gierot | 2 |
12. | Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia – organizacja wydarzenia w szkole. | p. K. Jabłońska | 2 |
13. | Szyfrowanie i łamanie szyfrów. Jakie zastosowanie ma matematyka w szyfrowaniu i łamaniu szyfrów? |
p. K. Jabłońska | 2 |
14 | Matematyka a piękno. Jaka jest rola matematyki w poezji, malarstwie i muzyce? | p. K. Jabłońska | 2 |
15. | Fenomen liczby 7. Jakie znaczenie miała liczba 7 w starożytności, religii, matematyce i życiu codziennym. |
p. K. Jabłońska | 2 |
16. | Samorządy mają głos. | p. D. Jakubczak | 2 |
17. | Młody obywatel. | p. D. Jakubczak | 2 i 3 |
18. | Podróż moich marzeń. | p. S. Garczorz | 2 |
19. | Wielcy fizycy. | p. P. Niegowska | 2 |
20. | Pochodzenie zwierząt udomowionych. | p. M. Mega | 2 |
21. | Badanie przewodnictwa elektrycznego substancji. | p. M. Szymczak | 2 |
HARMONOGRAM DZIAŁAŃ PROJEKTU EDUKACYJNEGO – WYCIĄG ZE STATUTU
- Do maja – nauczyciele robią rozeznanie wśród uczniów klas pierwszych w sprawie ich zainteresowań, czy problematyki projektów.
- W sierpniu nauczyciele przedstawiają propozycje tematów projektów edukacyjnych.
- We wrześniu należy poinformować uczniów i ich rodziców (na pierwszym zebraniu rodziców) o tematyce projektów i warunkach ich przeprowadzenia.
- Do 30.09. nauczyciele przekazują koordynatorowi projektu wybrane do realizacji tematy projektów wraz z listą uczniów realizujących projekt.
- Koordynator projektu tworzy zestawienie zbiorcze realizowanych projektów
i przedstawia je dyrektorowi, radzie pedagogicznej na październikowej konferencji RP, a następnie upowszechnia listę projektów. - Opiekun projektu zobowiązany jest oddać koordynatorowi projektu harmonogram realizacji projektu do dnia rozpoczęcia prac nad projektem.
- Opiekun projektu zobowiązany jest bo bieżącego informowania koordynatora projektu o przebiegu realizacji projektu.
- Prezentacja projektów powinna nastąpić najpóźniej w pierwszym tygodniu maja.
- Do końca maja opiekun projektu przekazuje koordynatorowi komplet dokumentów wraz ze sprawozdaniem, dopiero wówczas prace nad projektem uważamy za zakończone.
- Do 30 maja wychowawcy klas przekazują koordynatorowi listę wybranych przez uczniów lub rodziców (prawnych opiekunów) tematów projektów do zapisu na świadectwie.