Harmonogram klasyfikacji

Harmonogram zebrań rady pedagogicznej i klasyfikacji w roku szkolnym 2025/2026

15.09.2025 r.

Zebranie Rady Pedagogicznej – plan nadzoru pedagogicznego

10.11.2025 r.

Zebranie Rady Pedagogicznej – szkolenie

22.12. 2025 – 7.01.2026 r.

Przerwa świąteczna, w tym dni wolne od zajęć dydaktycznych (2 i 5.01.2026)

do 18.12.2025 r.

(ze względu na przerwę świąteczną)

Na miesiąc przed klasyfikacją śródroczną nauczyciele i wychowawca klasy informują uczniów o zagrożeniu niedostateczną oceną śródroczną z poszczególnych zajęć edukacyjnych oraz o zagrożeniu naganną oceną z zachowania, z zastrzeżeniem, że jeśli w ostatnim miesiącu nauki zajdzie sytuacja, która zgodnie z kryteriami oceny zachowania spowoduje obniżenie oceny do nagannej, wychowawca zwolniony jest z przestrzegania w/w terminu. Rodzice informowani są również o możliwości nieklasyfikowania ucznia.

do 23.01.2026 r.

do godz. 15.00

Ustalenie śródrocznych ocen klasyfikacyjnych z obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz oceny zachowania przed zatwierdzeniem klasyfikacji śródrocznej przez RP

26.01.2026 r. Zebranie Rady Pedagogicznej – klasyfikacja śródroczna
01.02.2026 r. Koniec I okresu
2.02.2026 r. Początek II okresu
9.02.2026 r. Zebranie Rady Pedagogicznej – podsumowanie pracy szkoły w I okresie
16.02.2026 – 1.03.2026 Ferie zimowe
2.04 – 7.04.2026 Przerwa wiosenna (Wielkanoc)
4.05.2026 r. Zebranie Rady Pedagogicznej. Szkolenie – egzamin ósmoklasisty
11, 12, 13. 05. 2026

Egzaminy ósmoklasisty (dni wolne od zajęć dydaktycznych)

do 22.05.2026 r. Na miesiąc przed klasyfikacją roczną nauczyciele i wychowawca klasy informują uczniów o zagrożeniu niedostateczną oceną roczną z poszczególnych zajęć edukacyjnych oraz o zagrożeniu naganną oceną z zachowania, z zastrzeżeniem, że jeśli w ostatnim miesiącu nauki zajdzie sytuacja, która zgodnie z kryteriami oceny zachowania spowoduje obniżenie oceny do nagannej, wychowawca zwolniony jest z przestrzegania w/w terminu. Rodzice informowani są również o możliwości nieklasyfikowania ucznia.
Przejdź do treści